Wczytuję dane...
Reklamacje

REKLAMACJE

1. Należy odesłać reklamowany towar na swój koszt dowolną przesyłką rejestrowaną na adres:

CAMOSHOP
ul. Obszarowa 3
04-975 Warszawa
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

2, Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji.

3. Każdy zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

4. CAMOSHOP w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki sprawdza stan otrzymanego do wymiany towar i podejmuje decyzję o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji.

5. Klient zostanie powiadomiony o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu do 1 dnia od daty rozpatrzenia reklamacji.

6a. Nowy towar wysyłamy w ciągu 3-5 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
6b. Środki zostaną zwrócone na konto bankowe Klienta w ciągu 3-5 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji
6c. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar pozostaje do dyspozycji Klienta w siedzibie CAMOSHOP przez 14 dni od dnia sprawdzenia produktu. Po tym terminie zostaje zutylizowany o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej