Wczytuję dane...
Reklamacje

REKLAMACJE

1. Należy odesłać reklamowany towar na swój koszt dowolną przesyłką rejestrowaną na adres:

CAMOSHOP
ul. Młoda 5
04-975 Warszawa
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem lub nadanych do paczkomatu.

2, Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (ogólnodostępny w sieci)

3. Każdy zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

4. CAMOSHOP w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki sprawdza stan otrzymanego do wymiany towar i podejmuje decyzję o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji.

5. Klient zostanie powiadomiony o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu do 1 dnia od daty rozpatrzenia reklamacji.

6a. Nowy towar wysyłamy w ciągu 3-5 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
6b. Środki zostaną zwrócone na konto bankowe Klienta w ciągu 3-5 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji
6c. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar pozostaje do dyspozycji Klienta w siedzibie CAMOSHOP przez 14 dni od dnia sprawdzenia produktu. Po tym terminie zostaje zutylizowany o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej